Sunday, January 23, 2011

Hva jeg har vært opp for .... OSLO!

Først og fremst - jeg kommer til OSLO for VM! Jeg fikk samtalen i går og er virkelig spent! (Mer om dette senere!) Gratulerer til min kamerat lagkamerater, Sadie Bjørnsen, Lars Flora, og Kikkan Randall for også å gjøre teamet.

Livet på veien har vært ekstremt travelt i det siste, men jeg har ingen klager. Den APU teamet nærmer seg vår niende uke sammen på veien (med et en-ukes kort pause til jul!) og vi er i ferd med å bryte opp den første perioden av racing med to Super Tours her i Lake Placid. Jeg er litt bak på min blogging som i det siste på grunn av vår reiserute og bare vanlig å være opptatt. Jeg har tenkt å skrive mer om amerikanske statsborgere, men jeg sparer det som en oppgave for flyturen hjem til AK. Tiden på veien har vært søt, men jeg ville lyve hvis jeg sa at jeg ikke er glade for å komme tilbake til Alaska. Min mann, Rob, har vært holdt nede fortet hjemme og min katt, er Buggz ensom.